Reklamacje

Postępowanie Reklamacyjne i Gwarancyjne

W trosce o zadowolenie naszych klientów oferujemy możliwość zgłaszania reklamacji i korzystania z gwarancji w prosty i wygodny sposób. Aby zgłosić reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Jak zgłosić reklamację?

  1. Formularz reklamacyjny – Zgłoszenia reklamacyjne można przesyłać za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie: Formularz reklamacyjny.
  2. Zgłoszenie pisemne – Możesz również wysłać pisemną reklamację na adres:
    Serwis Hegen Europe, ul. Spółdzielcza 21, 72-009 Police

Po zgłoszeniu reklamacji skontaktuje się z Tobą pracownik serwisu, który poinstruuje o dalszych krokach. W przypadku dodatkowych pytań istnieje możliwość kontaktu z serwisem poprzez e-mail: [email protected].

Numer reklamacji i odbiór towaru

Po zgłoszeniu reklamacji przez stronę internetową otrzymasz indywidualny numer reklamacji, który będzie potrzebny do dalszej korespondencji.

Odbiór przesyłki

Produkt, który jest przedmiotem reklamacji, wraz z kompletem akcesoriów, należy przygotować do odbioru przez kuriera, którego zamówimy. Odbiór odbywa się w systemie door-to-door (pierwsze drzwi pod adresem odbioru).
W przypadku przedmiotów o wadze powyżej 30 kg, paczka powinna być przygotowana do przekazania kurierowi za ostatnie drzwi.

Co należy dołączyć do przesyłki?

  1. Dowód zakupu (oryginał lub kopia faktury/paragonu)
  2. Dane osobowe (imię, nazwisko, adres)
  3. Telefon kontaktowy

Zakres reklamacji i gwarancji

Reklamacji i gwarancji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Prosimy o upewnienie się, że problem dotyczy samego produktu, a nie wynika z niewłaściwego użytkowania lub niezgodnych z opisem oczekiwań.

Towar należy odesłać na adres: Serwis Hegen Europe, ul. Spółdzielcza 21, 72-009 Police

Dołożymy wszelkich starań, aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie.

 

„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/“