Reklamacje
Postępowanie Reklamacyjne i Gwarancyjne
W trosce o zadowolenie naszych klientów oferujemy możliwość zgłaszania reklamacji i korzystania z gwarancji w prosty i wygodny sposób. Aby zgłosić reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Po zgłoszeniu reklamacji skontaktuje się z Tobą pracownik serwisu, który poinstruuje o dalszych krokach. W przypadku dodatkowych pytań istnieje możliwość kontaktu z serwisem poprzez e-mail: [email protected].
Po zgłoszeniu reklamacji przez stronę internetową otrzymasz indywidualny numer reklamacji, który będzie potrzebny do dalszej korespondencji.
Produkt, który jest przedmiotem reklamacji, wraz z kompletem akcesoriów, należy przygotować do odbioru przez kuriera, którego zamówimy. Odbiór odbywa się w systemie door-to-door (pierwsze drzwi pod adresem odbioru).
W przypadku przedmiotów o wadze powyżej 30 kg, paczka powinna być przygotowana do przekazania kurierowi za ostatnie drzwi.
Reklamacji i gwarancji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Prosimy o upewnienie się, że problem dotyczy samego produktu, a nie wynika z niewłaściwego użytkowania lub niezgodnych z opisem oczekiwań.
Towar należy odesłać na adres: Serwis Hegen Europe, ul. Spółdzielcza 21, 72-009 Police
Dołożymy wszelkich starań, aby Twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie.
„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/“